نوشته شده توسط : صنعت کده

آموزش زبان با فیلم و موزیک برای کسانی که جویای افزایش مهارت های خود در زبان های مختلف هستند یک موضوع مهم و پر اهمیت است که زبان آموزان نباید از آن غافل شوند.

طرفداران یادگیری زبان در سال های اخیر همه گروه های سنی را در بر می گیرد و اگر به اطراف خود نگاه کنید، از کودک و نوجوانان تا میانسال و پیر، همه جویای یادگیری زبان مورد نظر خود هستند تا بتوانند با مردم سراسر جهان ارتباط موفقیت آمیز تر و بهتری را برقرار کنند؛ خصوصا پیشرفت تکنولوژی و استفاده وسیع و فراگیر از سیستم های ارتباطی مانند: اینترنت، تلفن همراه و شبکه های اجتماعی مختلف، بر اهمیت این مساله افزوده است.

با این وجود یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه های مردم جامعه یادگیری زبان است که در بین آنها زبان انگلیسی از اهمیت بیشتری برخوردار است و پس از آن زبان های  دیگر روز دنیا مانند: زبان آلمانی، فرانسوی، ترکی، ایتالیایی، اسپانیایی و ... جایگاه وسیعی خواهند داشت.

آموزش زبان با فیلم و موزیک

همه زبان آموزانی که بخواهند به صورت حرفه ای بر روی زبان مورد نظر خود کار کنند و آن را بیاموزند، باید بر روی هر چهار مهارت مهم یادگیری زبان یعنی: LISTENNING، SPEAKING، READING و WRITTING کار کنند و مهارت خود را در آنها ارتقا دهند؛ در غیر این صورت امکان استفاده از زبان به صورت کامل را نخواهند داشت و در برقراری ارتباط و یا انجام امور مد نظر دچار مشکل خواهند شد؛

از این رو یکی از اصلی ترین اموری که باید در این راستا از سوی زبان آموزان انجام شود، آموزش زبان با فیلم و موزیک است که تاثیر فوق العاده زیادی بر روی تقویت مهارت LISTENNING و حتی SPEAKING دارد.



:: برچسب‌ها: زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()