نوشته شده توسط : صنعت کده

صنعت خودرو در کره جنوبی پنجمین صنعت بزرگ در جهان است که با تولید واحد خودرو اندازه گیری می شود و همچنین ششمین صنعت بزرگ از نظر حجم صادرات خودرو است. در حالی که عملیات اولیه آن صرفاً مونتاژ قطعات وارداتی از شرکت های خارجی بود، کره جنوبی امروزه در میان پیشرفته ترین کشورهای تولید کننده خودرو در جهان است. تولید داخلی سالانه برای اولین بار در سال 1988 از یک میلیون دستگاه فراتر رفت. در دهه 1990، این صنعت مدل‌های داخلی متعددی را تولید کرد که نه تنها قابلیت‌های خود را از نظر طراحی، عملکرد و فناوری نشان داد، بلکه نشان‌دهنده ظهور آن بود.

با این حال، در سال‌های اخیر، این صنعت به دلیل هزینه‌های بالای نیروی کار و افزایش رقابت با سایر کشورهای آسیایی مانند چین و تایلند با مشکل مواجه شده است. این عوامل باعث شده است که بسیاری از شرکت ها فعالیت های خود را به جای دیگری منتقل کنند یا به طور کلی تعطیل شوند. کره جنوبی کشوری است که به دلیل صنعت خودروسازی خود شناخته شده است. صنعت خودرو در کره جنوبی پنجمین صنعت بزرگ در جهان است که با تولید واحد خودرو اندازه گیری می شود و همچنین ششمین صنعت بزرگ از نظر حجم صادرات خودرو است.

در حالی که عملیات اولیه آن صرفاً مونتاژ قطعات وارداتی از شرکت های خارجی بود، کره جنوبی امروزه در میان پیشرفته ترین کشورهای تولید کننده خودرو در جهان است. تولید داخلی سالانه برای اولین بار در سال 1988 از یک میلیون دستگاه فراتر رفت. در دهه 1990، این صنعت مدل‌های داخلی متعددی را تولید کرد که نه تنها قابلیت‌های خود را از نظر طراحی، عملکرد و فناوری نشان داد، بلکه نشان‌دهنده ظهور آن بود. به ویژه شرکت هیوندای موتور نقش مهمی در توسعه اقتصادی کره جنوبی داشته است. موسس آن چانگ جو یونگ در بخش تولید پیشگام بود و به تبدیل کشورش به یکی از نیروگاه های اقتصادی آسیا کمک کرد. امروزه هیوندای یکی از کسب‌وکارهای پیشرو کره‌جنوبی با علایق از خودرو گرفته تا لوازم الکترونیکی تا کشتی‌ها و پالایشگاه‌های نفت باقی مانده است.

 

صنعت خودرو در کره جنوبی پنجمین صنعت بزرگ در جهان است که با تولید واحد خودرو اندازه گیری می شود و همچنین ششمین صنعت بزرگ از نظر حجم صادرات خودرو است. در حالی که عملیات اولیه آن صرفاً مونتاژ قطعات وارداتی از شرکت های خارجی بود، کره جنوبی امروزه در میان پیشرفته ترین کشورهای تولید کننده خودرو در جهان است. تولید داخلی سالانه برای اولین بار در سال 1988 از یک میلیون دستگاه فراتر رفت. در دهه 1990، این صنعت مدل‌های داخلی متعددی را تولید کرد که نه تنها قابلیت‌های خود را از نظر طراحی، عملکرد و فناوری نشان داد، بلکه نشان‌دهنده ظهور آن بود. موفقیت کره جنوبی به توانایی آن در نوآوری و انطباق فناوری ها از سایر صنایع نسبت داده شده است. صنعت الکترونیک کشور منبع کلیدی برای پیشرفت های تکنولوژیکی بوده است. برای مثال، Samsung Electronics توانسته است بخشی از تخصص خود را به قطعات خودرو مانند باتری ها و سلول های سوختی منتقل کند.

صنعت خودروسازی کره جنوبی در قرن گذشته مسیر طولانی را طی کرده است. این کشور تنها با مونتاژ قطعات وارداتی کار خود را آغاز کرد، اما امروزه جزو پیشرفته ترین کشورهای تولیدکننده خودرو در جهان است. هنگامی که تولید داخلی سالانه برای اولین بار در سال 1988 از یک میلیون واحد فراتر رفت، توانایی های کره جنوبی را از نظر طراحی، عملکرد و فناوری نشان داد. همچنین نشان داد که این اقتصاد در حال ظهور به عنوان یک نیروگاه صنعتی در حال ظهور است. امروزه کره جنوبی یکی از تنها دو کشوری است که در داخل کشور خودرو تولید می کند و آن را در سطح جهانی صادر می کند، کشور دیگر ژاپن است. خودروسازان کره جنوبی جوایز متعددی را برای عملکرد و طراحی خودروهای خود دریافت کرده اند.

در حالی که عملیات اولیه آن صرفاً مونتاژ قطعات وارداتی از شرکت های خارجی بود، کره جنوبی امروزه در میان پیشرفته ترین کشورهای تولید کننده خودرو در جهان است. تولید داخلی سالانه برای اولین بار در سال 1988 از یک میلیون دستگاه فراتر رفت. در دهه 1990، این صنعت مدل‌های داخلی متعددی را تولید کرد که نه تنها قابلیت‌های خود را از نظر طراحی، عملکرد و فناوری نشان داد، بلکه نشان‌دهنده ظهور آن بود.خودروسازان بزرگ این کشور عبارتند از شرکت هیوندای موتور، دوو موتورز (در حال حاضر GM دوو خودرو و فناوری)، شرکت موتور سانگ یانگ (ماهیندرا و ماهیندرا سابق کره جنوبی)، شرکت کیا موتورز (کمکو یا شرکت کره موتور سابق) و موتورز سامسونگ (سابق موتورز سامسونگ)



:: برچسب‌ها: خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صنعت کده

شرکت کیا که معمولاً با نام کیا شناخته می شود، یک شرکت خودروسازی چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در سئول قرار دارد. این دومین خودروساز بزرگ کره جنوبی پس از شرکت مادرش هیوندای موتور است. از سال 2015، شرکت کیا در اقلیت متعلق به هیوندای است.

این شرکت به عنوان بخشی از مجموعه هیوندای در سال 1944 به عنوان صنعت دقیق کیونگ سونگ تأسیس شد و بعداً در سال 1981 به کیا موتورز معروف شد. این شرکت با تولید ویلچر و دوچرخه شروع به کار کرد و سپس به کامیون‌های سبک، ون، اتوبوس و اتومبیل‌ها تبدیل شد. در دهه 1990، کیا توسعه خود را در بازارهای آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین آغاز کرد تا به یک برند جهانی تبدیل شود. شعار این شرکت "قدرت غافلگیری" است. در سال 2019، کیا بیش از 2.8 میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخت که بیش از 50 درصد از این فروش ها از خارج از کره جنوبی از جمله چین است که سالانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو به فروش می رساند. این شرکت خودروهایی را با نام تجاری کیا موتورز تولید و به بازار عرضه می کند که در سال 1944 به عنوان بخشی از شرکت خودروسازی ملی سابق دونگ-ای موتورز تأسیس شد. نام "کیا" از حروف چینی-کره ای "京" (جینگ) به معنای پایتخت یا کلان شهر و "아" (a) به معنای آسیا گرفته شده است. تا سال 2019، کیا از سال 2014 تاکنون بیش از 2.8 میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخته است.

شرکت کیا، که معمولاً با نام کیا موتورز شناخته می شود، یک تولید کننده بزرگ خودرو در کره جنوبی است. این شرکت در سال 1944 به عنوان صنعت دقیق کیونگ سونگ تاسیس شد، اما تا سال 1973 تولید خودرو را آغاز نکرد. نام "کیا" از حروف چینی-کره ای ki به معنای "بیرون آمدن" یا "بلند شدن" و a به اختصار ana گرفته شده است. "سپیده دم" یا "صبح". در سال 2014، کیا موتورز آمریکا با فروش 475102 دستگاه خودرو در ایالات متحده آمریکا، رکورد فروش را شکست و از تعداد فروش شرکت خودروسازی فورد در آن سال پیشی گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صنعت کده

An immigrant is a person who had migrated from one country to another country. The word immigrant is used when talking about the country moved to. Emigrant is used when talking about the country moved from. Someone is an emigrant when they leave their country of origin and an immigrant when they arrive in their new country.

Use emigrant when talking about someone who has left their country of origin and immigrant when talking about someone who has moved to a new country.

An immigrant is a person who leaves one country to live in another, usually for economic reasons. An emigrant would be someone who leaves their home country and settles elsewhere, usually permanently.

The word immigrant is used when talking about the country moved to. Emigrant is used when talking about the country moved from.

An immigrant is a person who leaves their home country and moves to another country to find work or start a new life. The term emigrant is used like an opposite of immigrant, and is used when talking about a person who leaves their home country and moves to another country.

Informally, an immigrant is someone who crosses national boundaries and becomes a resident in another country. In practice only legal immigrants are considered here, even though the term may also include refugees and asylum seekers.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صنعت کده

Reading is one of the best things you can do for your brain. It exercises our minds, allows us to rest and relax, improves memory and concentration, and even sets us up for a healthier lifestyle. Read on to find out how reading benefits our health.

Reading is a valuable activity for all ages. Reading enhances concentration, helps to develop vocabulary and critical thinking skills, and maintains an enjoyable source of entertainment.

Reading is one of the best ways to exercise your brain and helps you stay alert and focused, as well as increasing knowledge about the world.

Reading is a fantastic way for your child to exercise their mind, improve their concentration and focus, and increase general knowledge. When you regularly read together, your child will develop the skills they need to succeed at school and in life.

Reading is an essential skill and reading benefits a person in many different ways. Reading exercises the brain, helps you stay entertained, improves concentration and focus, increases general knowledge and literacy, and even improves sleep.

Reading is a free and entertaining way to exercise your mind and improve certain skills. It increases your ability to focus and concentrate, improves your literacy, and can even help you sleep more restfully.

Reading is an activity you can enjoy nearly anywhere and at any time. Whether it’s your favorite book, magazine, or news story, being in the reading zone has a number of benefits. Here are just some of the ways reading exercises your brain and gives you other significant advantages:

Reading helps you to think and read better, improve your general knowledge, relax and sleep better.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()